divendres, 26 de novembre del 2010

Holaaaa!! quereis coca-colaa!!!!

AJAJAJAJAJAJAJ bona nitt!! Avui ha estat un dia entre asqueros i meravelloss!!!
L'examen de química m'ha anat com el culll!!! :'(  i stic morta de sonnnn ....ZZZ.... però m'ho he passat de conyaa amb l'ada i la iriss!!!jajajajaj bueno k boo!!! HOLAAAA!!KEREIS COCA-COLA!!!!JAJAJAJAJA i lo de toma mandarinaa!!! jajajajaja El Mister Been ese...i el de la bicicleta ajajajaja em morooo!!!
Desprès a casa la iriss!! amb els pals aquells k sortien disparatss i les fotoss!! 
Maiii trobaràs el teu princep blauuu!!!!



Aquestes fotoss són d'una espelma en forma d'estrella, k les vaig fer per practicar una mica amb la camera i em van quedar...bueno em van quedarr !!!XDXD
UOOO UOOOOO tu m'agrades m'agrades tuuu!!!

3 comentaris:

  1. Deu ni do nenaa! cm me rigut avui xD!
    Un altre dia genial d'akests de no fotre ni brot i de passar-to de conya!
    La vida esta feta dakests bns muments!
    Dema esplai i dema ens veiem un altre cop nenaa k portem dues setmanes veienus cada diaa... k pesada perfavor:P! en vritat no se k faria sense tu eh! cm sempre dies: sempre kedem tu i joo xD! ni tius ni hosties... gina, no els necessitem vale? simlement no podem viure sense ells (mentida( guinyo guinyo)) ai la vida es dura menjant verdura dijo la piedra!
    Testimoo molt i k descansis i k et vingui el teu princep blau, verd, rosa, lila, blanc, negre,... el k vulguis i et digui allo k vulguis sentir!

    Adeu! cuidat k m'has de cuidar molt!

    ADA!

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. ginaaaaaaaaaa buscat millor un princep verdd *-* qe el blau el busqen totessss jajajaja
    i no deixis qe ningun Mr. Bean t'amargi la vida ni un sol instant, no et ratllis mai per ress sense importanciia!
    CARPE DIEM noies, SEMPRE AL COR EL MEU TRIO(L)
    tinc ganes de veureus, i ja sabeu qe em pixu amb vosaltresssssssss!
    avere si qedem aqesttt ponnt>.<
    t'esstimo moltííssim petita gina, churchi meva:D

    ResponElimina